Yükseköğretim Kurulu Başkanlığının 02.12.2020 tarihli ve 77275 sayılı yazısı ve eki 30/11/2020 tarihli ve "Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Mesai Saatleri" konulu Cumhurbaşkanlığı, İdari İşler Başkanlığı, Personel ve Prensipler Genel Müdürlüğü Yazısı ve Sivas Valiliği İl Hıfzısıhha Kurulu’nun 01.12.2020 tarihli ve 2020/97 sayılı kararı ve Üniversitemiz COV-COM (COVİD-19) Komisyonu'nun 02.12.2020 tarihli kararına istinaden kamu hizmetlerini aksatmamak şartıyla esnek çalışma uygulamasının devam ettirilmesine karar verilmiş ve 02.12.2020 tarihinden itibaren ikinci bir emre kadar Mesai Saatleri 10:00-16:00 olarak belirlenmiştir.
Bu süreçte Üniversitemizle iletişim sıkıntısı yaşayanlar aşağıda belirtilen birim mail adreslerinden e-mail yolu iletişim sağlayabileceklerdir.
"Genel Sekreterlik" | gensek@sivas.edu.tr |
"Kütüphane Daire Başkanlığı" | kutuphane@sivas.edu.tr |
"Bilgi İşlem Daire Başkanlığı" | bidb@sivas.edu.tr |
"Personel Dairesi Başkanlığı" | personel@sivas.edu.tr |
"Yapı İşleri Ve Teknik Daire Başkanlığı" | yapiisleri@sivas.edu.tr |
"İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı" | imid@sivas.edu.tr |
"Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı" | strateji@sivas.edu.tr |
"Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı" | oidb@sivas.edu.tr |
"Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı" | sks@sivas.edu.tr |
"Basın Halkla İlişkiler" |
sbtubasin@sivas.edu.tr |
"Özel Kalem Müdürlüğü" |
ozelkalem@sivas.edu.tr |
"Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi" |
havacilik@sivas.edu.tr |
"Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi" |
muhendislik@sivas.edu.tr |
"Tarım Bilimleri ve Teknoloji Fakültesi " |
tarim@sivas.edu.tr |
"Yabancı Diller Yüksekokulu" |
yabancidiller@sivas.edu.tr |
"Enstitüler SBTU" |
enstitu@sivas.edu.tr |